نوشته شده توسط : mali

جاذبه‌های آبی مروارید خلیج فارس

بی شک تفریحات آبی کیش از پر طرفدارترین تفریحات در این جزیره به شمار می رود. هوای تمیز و دریایی مرجانی به همراه چشم اندازی فوق العاده زمینه را برای استفاده و لذت بردن از تفریحات دریایی که نظیر آن در هیچ جای کشور دیده نمی شود را فراهم می کند. جزیره زیبای کیش، همانند مرواریدی در میان خلیج فارس که شما را دعوت به سفری سرشار از اتفاقات مهیج و شاد و دیدنی می کند.

تفریحات دریایی کیش متنوع و بسیاری در کیش وجود دارد که انتخاب یکی از آن ها کار سختی است. تور کیش اگر عاشق هیجان زیاد و آدرنالین هستید پیشنهاد می شود اسکی روی آب با قایق را امتحان کنید.

 

جاذبه‌های آبی مروارید خلیج فارس

 

جت اسکی برای علاقه مندان به گشت و گذار در آب با سرعت و هیجان بالا گزینه ی خوبی خواهد بود. این وسیله لحظات هیجان انگیزی را برایتان پدید می آورد.

از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز در کیش چتربازی بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس می باشد. گردشگران و میهمانان می توانند با پاراسل هیجان و آرامش را در دل آب های خلیج فارس تجربه کنند.

ولی رفتن به اعماق آب های خلیج فارس و تماشای ماهی های رنگارنگ و آبزیان از نزدیک حال و هوای دیگری خواهد داشت. یکی از جاذبه های غواصی در کیش پوشش مرجانی جزیره در سواحل شرقی می باشد که منظره ی بی نظیری دارد.

 

جاذبه‌های آبی مروارید خلیج فارس

 

همچنین اگر علاقه مند به پارک های آبی تور کیش هستید، تم پارک آبی اوشن کیش را از دست ندهید. در این مجموعه می توانید از سقوط برج ها و سرسره ها لذت ببرند. این پارک آبی جزء بزرگترین پارک آبی روباز در ایران به حساب می آید و می توانید لحظات متفاوت و مهیجی را تجربه کنید. 

 

جاذبه‌های آبی مروارید خلیج فارس

 

یکی دیگر از تفریحاتی که گردشگران می توانند در کیش تجربه کنند، شنا کردن در آب های شفاف خلیج فارس است. بدین منظور پلاژهایی با امکانات خوبی در نظر گرفته شده است. پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره و پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره واقع شده است و از امكاناتی نظیر دوش آب شیرین، سایه‌بان و نورپردازی مناسب، سالن بدنسازی، مربیان شنا و نجات غریق و.... برخوردار می باشد. http://94istanbul.ir/

جزیره کیش سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است که به منظور دوری از شلوغی و هیاهوی شهر به جزیره آرام و زیبای کیش پناه می آوردند. بدون شک قدم زدن در سواحل آرام بر روی ماسه های نرم و گرم و تماشای تابش آفتاب و آبی بیکران خلیج همیشه فارس تجربه فوق العاده ای خواهد بود. جزیره کیش در تور کیش نوروز 98 نیز آماده میزبانی از گردشگرانی است که مقصد نوروزیشان را کیش انتخاب کرده اند. جاذبه های دیدنی کیش، تفریحات دریایی، جنگ های شبانه و برنامه های شاد و مفرح در نوروز 98 چشم انتظار شماست.

تفریحات آبی کیش به موارد یاد شده ختم نمی شود بلکه این جزیره برای هر نوع سلیقه ای تفریحی خاص و بی نظیری در نظر گرفته است که از جمله می توان به قایق های شیشه ای، کشتی های تفریحی، ماهیگیری، شاتل و بنانا، فلای بورد، کایت بوردینگ، اسکوتر غواصی، بیگ بال، بادی مارینا و... اشاره نمود. dubai-dubai.ir

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه‌های آبی مروارید خلیج فارس,جاذبه های دیدنی کیش,دیدنیهای کیش,مراکز تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل مارینا پارک کیش، ایده‌آل برای تفریحات آبی

هتل مارینا پارک تور کیش تلفیقی از معماری مدرن، زیبایی طبیعی جزیره و ساحل، پارکی دیدنی می باشد که نه تنها با امکانات فوق‌العاده اش و چشم اندازهای شگفت‌انگیز گزینه بسیار خوبی برای اقامت است، بلکه برای لذت بردن از تفریحات و ورزش های آبی کیش نیز ایده‌آل است.

هتل مارینا پارک کیش در واقع جزیره کوچکیست که نهایت لذت حضور در یک جزیره را برایتان فراهم می کند. پس با اقامت در این هتل دیگر نیازی نیست از آن خارج شوید چراکه این هتل مجهز به تمامی امکانات رفاهی و تفریحی است.

 

هتل مارینا پارک کیش، ایده‌آل برای تفریحات آبی

 

بی شک اولین تصویری که از جزیره کیش در ذهن ها نقش می بندد، ساحل و در دریای زیبای خلیج فارس است. قطعا جزیره کیش بدون لذت بردن و استفاده تفریحات آبی بی معنی خواهد بود. پس می توان بهترین اقامت در جزیره را مستلزم استفاده بهینه از تفریحات آبی دانست و اگر این تفریحات در مکان اقامت شما ارائه شود، بی نظیر خواهد بود. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل‌هایی است که این امکان را برای علاقه مندان به ورزش های دریایی فراهم نموده است. گردشگران با اقامت در این هتل می توانند از تفریحات آبی، انواع ماساژ و نوشیدنی های فوق العاده لذت ببرید.

هتل مارینا تور کیش دارای ده هکتار مساحت است و شامل دو ساحل اختصاصی به طول هفتصد متر می باشد. استفاده از این امکانات، فرصت خوبی را برای لذت بردن تفریحات آبی فراهم می کند.

از دیگر مزیت هایی که می توان برای هتل مارینا پارک کیش برشمرد شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ می باشد.

 

هتل مارینا پارک کیش، ایده‌آل برای تفریحات آبی

 

تفریحات آبی ویژه هتل مارینا

اگر علاقه مند هستید از تفریحات آبی این هتل بهره مند شوید تنها کافیست بلیط خود را داخل لابی با راهنمایی کادر مجرب رزرو نمایید. معمولا این تفریحات با هزینه پایین‌تر و کیفیتی بهتر نسبت به سایر مراکز تفریحی خارج از هتل انجام می شود.

مرکز آموزشی ورزش‌های آبی

کایت بردینگ یکی از ورزش‌های آبی پر هیجان کیش است که در هتل مارینا پارک کیش زیر نظر مربیان مجرب آموزش صورت می گیرد. گردشگران و مسافران تور کیش در کایت بردینگ کیش از پرش روی سطح آب تجربه‌ی زیبا و هیجان انگیزی را کسب خواهند کرد. علاقه مندان می توانند غواصی را هم در ساحل اختصاصی مارینا کیش آموزش ببینند و از دنیای شگفتی‌های خلیج فارس در زیر آب لذت ببرند.

قایق‌سواری

هتل مارینا پارک کیش قسمتی از ساحل مرکزی را برای پارکینگ شناورهای دریایی مثل یات (واژه‌ای هلندی به معنای شکار، قایق پارویی و یا موتوری است) در نظر گرفته است و قایق‌های تفریحی سوختگیری می کنند. مسافران در این مرکز می توانند سوار قایق‌ها شده و بر روی آب گردش کنند.

 

هتل مارینا پارک کیش، ایده‌آل برای تفریحات آبی

 

ماهیگیری

در این هتل، امکان ماهیگیری نیز فراهم شده است. قطعا ماهیگیری، حس آرامش و صبر، لذت پیروزی را پس از شکار را برایتان ایجاد خواهد کرد.

کلوپ تفریحات ساحلی

در این کلوپ شما می‌توانید، روی یک تیوپ با دوستان و یا اعضای خانواده سوار شوید و قایقی شما را روی آب بکشد و یا پاراسل استفاده کنید تا نمای پانورامیک از جزیره داشته باشید. قایق‌های بادبانی و کایت بوردینگ در روزهای بادی فوق العاده خواهد بود. گشت‌های دریایی دور جزیره، پدل بورد پارو، جت فلایر روی آب را از دست ندهید.

پارک ویبیت

از دیگر تفریحاتی که تور کیش این هتل در نظر گرفته است. پارک ویبیت است که در حال حاضر فقط آقایان امکان استفاده از آن را دارند. امکان شنا و بازی و استراحت بر روی تیوب‌های بادی زیبا در این پارک فراهم شده است. پارک ویبیت به اندازه ای جذاب و مهیج است که هرگز خسته نخواهید شد. در این پارک می توانید تعادل و انعطاف‌پذیری خود و دوستانتان را به چالش بکشید و چون از جلیقه نجات استفاده می‌کنید کاملا ایمن خواهید بود. 

به نظر می آید هیچ یک از تفریحات آبی‌، به اندازه شنا جذاب و جالب نیست. مارینا پارک کیش امکان شنا در استخر و یا دریا را برای علاقه مندان به این ورزش فراهم کرده است. البته آفتاب‌گرفتن و کافه‌های ساحلی هتل را فراموش نکنید.شنا

اتاق های هتل از چشم انداز زیبای پارک و یا دریا برخوردار هستند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید تا در اتاق تان شاهد منظره ی فوق العاده از جزیره باشید.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش، ایده‌آل برای تفریحات آبی,هتل مارینا پارک کیش,امکانات هتل مارینا پارک کیش,معرفی هتل مارینا پارک کیش,هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

کیش با محوریت'خدمات خوب' آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

 

کیش با محوریت'خدمات خوب' آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی 98 کیش در رابطه با برنامه های تور کیش نوروزی بیان داشت: برنامه های نوروزی جزیره کیش با محوریت و رویکرد استانداردسازی و ارائه خدمات هر چه بهتر و در خور مسافران نوروزی و گردشگران تدوین و اجرا شده است.

مجید ملانوروزی اضافه کرد: برای تحقق این هدف، برای اجرای برنامه های فرهنگی متنوع با بخش خصوصی، تمامی دستگاه های اداری، اجرایی، امدادی و خدماتی در قالب 11 کمیته زیر مجموعه، سازماندهی و همکاری نموده اند.

وی، در ارتباط با احتمال افزایش مسافران نسبت به نوروز سال 97 اشاره کرد: طی نشست های متعدد کمیته های 11 گانه و ستاد مسافران نوروزی تور کیش، هماهنگی های لازم جهت استفاده از تمامی امکانات بین همه نهادهای خدمت رسان صورت گرفته است تا خدماتی مطلوب به مسافران نوروزی ارائه شود تا تور کیش نوروز 98 را با خاطرات به یادماندنی یاد کنند.

حمل و نقل در جزیره کیش از بخش های مهم و مشکل آفرین در ایام نوروز بوده است. وی در این رابطه گفت: در بخش حمل و نقل شهری و دریایی آسیب شناسی های دوره های گذشته، مورد بررسی قرار گرفته است تا مسافران نوروزی به راحتی در نقاط مختلف جزیره تردد داشته باشند.

همچنین سه کشتی جدید مسافری به ناوگان حمل نقل دریایی کیش اضافه شده است تا مسافران نوروزی تور کیش بتوانند از طریق دریا به جزیره کیش تردد کنند.

یکی از مشکلات دیگر جزیره کیش که در ایام تعطیلات نوروز شاهد آن هستیم، ورود بیش از ظرفیت خودروها از سرزمین اصلی است. بدین منظور جهت کنترل این بار ترافیکی، پارکینگ های رایگان در بنادر چارک و آفتاب فراهم شده تا مسافران خودروهایشان را به جزیره کیش نیاورند.

برای جلوگیری از ترافیک در جزیره کیش در ایام نوروز نیز بطور مداوم ظرفیت سنجی می شود و به تناسب آن، اجازه ورود به خودروهای شخصی خواهیم داد. ملا نوروزی از مسافران خواست تا از وسایل نقلیه عمومی برای تردد در این جزیره استفاده کنند. حمل و نقل شهری برای سرویس دهی به کمپ ها به مرکز شهر بصورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

یکی از نیازهای جدی مسافران و گردشگران کسب اطلاعات جامع است. این مهم هم اکنون مورد توجه قرار گرفته است چراکه برخورداری از اطلاعات کاربردی، اساس برنامه سفر به کیش است و بدون شک این امر از برخی تخلفات جلوگیری خواهد کرد.

همچنین وی از برنامه های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کیش خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این برنامه ها علاوه بر اینکه کتابچه های راهنما به مسافران توزیع خواهد شد، از طریق سامانه الکترونیکی و اپلیکشن آی کیش نیز امکان برخورداری از اطلاعات در خصوص برنامه ها، اماکن تفریحی و اقامتی، بخش های خدماتی و مقررات ویژه جزیره کیش فراهم شده است.

در خصوص کمپ های ویژه مسافران نوروزی نیز امکانات بهداشتی در برخی نقاط جزیره برای مسافران فراهم شده است.

با توجه به احتمال بارندگی و تغییرات آب و هوایی تدابیری برای اسکان موقت مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است.

مجموعه پدیده کیش یکی از کمپ اصلی اسکان موقت نوروزی است و علاقه مندان جهت اطلاع از تعرفه ها و امکانات این مجموعه می توانند به سایت سازمان منطقه آزاد کیش مراجعه نمایند.

کمپ چادری خانوادگی نیز در محوطه جنب مصلی، نصب چادر های شخصی و کمپ چادری آقایان مجرد در محوطه المپیک صرفا برای نصب چادرهای شخصی پذیرای گردشگران نوروزی خواهند بود.

لازم به ذکر است نصب چادر و اقدام به اسکان موقت در سایر نقاط جزیره مانند آلاچیق ها، پارک ها، سواحل و اماکن عمومی و ... ممنوع است. افرادی که اقدام به نصب چادر در این مناطق نمایند توسط حوزه اجرائیات جمع آوری و منجر به اتمام مهلت حضور خودرو در جزیره کیش خواهند شد.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه بزرگ سوغات و صنایع دستی به عنوان برنامه های جدید کیش خبر داد و افزود: در این نمایشگاه 68 غرفه حضو ر خواهد داشت.

اجرای چندین مراسم فرهنگی با حضور هنرمندان داخلی و کشورهای افعانستان و ترکمنستان از جمله برنامه های متنوع فرهنگی و شاد جزیره کیش در نوروز  98 به شمار ی می رود.

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش مطلع شوید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: کیش با محوریت'خدمات خوب' آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است,تور نوروزی کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,قیمت ارزان تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

اولین کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی در ساحل کیش به آب انداخته شد

 

اولین کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی در ساحل کیش به آب انداخته شد

بسیاری از هموطنانمان تعطیلات نوروز تور کیش را در نقاط مختلف ایران سپری کرده اند و جزیره کیش از مقاصد گردشگری پرطرفدار کشورمان به شمار می رود که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری بوده است. گفتنی است در سومین روز از فرودین 98 شاهد اتفاق بی نظیری در جزیره کیش بودیم و آن انداخته شدن کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی با حضور معاون رئیس جمهوری و مدیر عامل منطقه آزاد کیش در آب های خلیج فارس بود. این کشتی پیشرفته گردشگری جهت تقویت صنعت گردشگری دریایی جزیره کیش به ناوگان حمل و نقل دریایی جزیره کیش افزود شد.

نخستین کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی در جزیره کیش در ساحل جزیره کیش به آب انداخته شد که آقای سورنا ستاری، معاون رئیس جمهوری و آقای غلامحسین مظفری، مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند. این کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی که تارمان تاپ تورز نام دارد به همت و همکاری مهندس ها و متخصص های مجرب شرکت اروندان خرمشهر و از جنس آلومینیوم ساخته شده است. این کشتی در نوع خود به عنوان بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی مسافربری کشور به شمار می رود.

این کشتی گردشگری تور کیش از تاییدیه بین المللی و ظرفیت جابجایی و انتقال 220 مسافر و سرنشین برخوردار است. نه تنها این کشتی قادر به جا به جایی مسافران است، بلکه ظرفیت حمل 80 تن بار و 10 خودرو را دارد که از طریق دو ورودی، بارگیری و تخلیه می شود. از جمله ویژگی های مهم و بی نظیر نخستین کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی، سرعت و قابلیت دریانوردی آن در شرایط جوی مختلف است. این کشتی حتی می تواند در موج های بلند که تا 4 متر ارتفاع را دارند بدون مواجه شدن با مشکلی حرکت کند. بنا به گفته ی مهندسان، این کشتی به گونه ای طراحی شده تا لرزش ها و تکان های ناشی از امواج را به حداقل برساند.

آقای غلامی، مدیرعامل شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر در حاشیه مراسم بهره برداری از کشتی تاماران تاپ تورز بیان داشتند: ابتدا قرار بود این کشتی گردشگری توسط شرکت های خارجی ساخته شود و سپس به ایران تحویل داده شود. اما به جهت بدقولی ها و عدم تعهد این شرکت ها به قرارداد، از اسفند 96 کار ساخت آن توسط متخصصین شرکت کشتی سازی اروندان صورت گرفت و هم اکنون این پروژه با موفقیت تکمیل شده و به ناوگان دریایی جزیره کیش نیز اضافه می شود. فعالیت فعلی این کشتی در مسیرهای جزیره کیش، جزیره هندورابی و بندر چارک خواهد بود که آماده ارائه خدمات خود به گردشگران و مسافران نوروزی تور کیش می باشد.

آقای غلامحسین مظفری، مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم حضور داشتند و بیان کردند: یکی از سیاست های مدیریت منطقه آزاد کیش تقویت زیر ساخت های گردشگری تور کیش به ویژه در حوزه گردشگری دریایی است که برای نیل به این اهداف در بخش گردشگری و بهره برداری از ظرفیت های بی نظیر خلیج فارس و نعمت های خدادادی مستلزم ابزار و راهکارهای صحیح و مناسب است. بهره برداری و اضافه شدن نخستین کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی اقدامی مهم در راستای تقویت و توسعه گردشگری دریایی است. در این بخش نیز نیاز به مشارکت و جذب سرمایه گذاری داریم.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: اولین کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی در ساحل کیش به آب انداخته شد,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

افزایش آمار ورود مسافران نوروزی به کیش

 

افزایش آمار ورود مسافران نوروزی به کیش

از 25 اسفند 97 تا 3 فروردین امسال، مجموعا 420 پرواز از شهرهای مختلف به مقصد تور کیش صورت گرفته و طبق آمارهای اعلام شده، به این وسیله 60 هزار و 462 نفر از مسیرهای داخلی و خارجی وارد جزیره کیش شده اند، همچنین، به این جزیره حدود 35 هزار و 871 گردشگر توسط 73 شناور سفر کرده اند.

در همین ایام مسافران نوروزی با 6 هزار و 530 خودرو با استفاده از 187 لندینگ کرافت از طریق بنادر مجاور به کیش منتقل شدند.

مسوولان امور گردشگری جزیره کیش، پیش بینی کرده بودند که میزان ورود مسافران تور کیش فروردین 98 تا 30 درصد افزایش خواهد داشت و بر اساس همین پیش بینی، در بخشهای مختلف برای ارائه هر چه بهتر خدمات به گردشگران برنامه ریزی کرده بودند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش در رابطه با احتمال افزایش مسافران در مقایسه با نوروز سال 97 بیان داشت: با نشست های متعدد کمیته های 11 گانه و ستاد مسافران نوروزی کیش، هماهنگی لازم جهت استفاده از تمامی امکانات بین همه نهادهای خدمت رسان صورت گرفته است و سعی شده تا خدماتی در خور مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شود.

مجید ملانوروزی وی افزود: موضوع حمل و نقل همواره از مهمترین بخش های مورد توجه و مشکل آفرین تور کیش در ایام نوروز بوده است. در بخش حمل و نقل شهری و دریایی آسیب شناسی دوره های گذشته بررسی شده و تدابیری اخذ شد تا مسافران نوروزی بسهولت بتوانند در نقاط مختلف کیش تردد داشته باشند. در این زمینه از امکانات موجود استفاده شده و اتوبوس های ویژه و در سطح استاندارهای جهانی به ناوگان حمل و نقل اضافه شد.

همچنین با در نظر داشتن جو ناپایدار هوا و دریا، تسهیلات پارکینگی برای توقف خودروهای مسافران نوروزی در بنادر چارک و آفتاب اخذ گردید.

ظرف چند روز اخیر با توجه به ناپایداری هوا و وزش باد شدید، مشکلاتی برای ورود گردشگران تور کیش از مسیر دریایی ایجاد شد بطوریکه مسافران نوروزی در بنادر چارک و آفتاب منتظر برای بهتر شدن شرایط دریا و حرکت شناورها به مقصد جزیره کیش بودند.

در ایام نوروز 97 جزیره کیش میزبان بیش از 234 هزار گردشگر از 2 مسیر هوایی و دریایی بود.

بر طبق آمار گزارش شده حدود 145 هزار و 434 نفر به وسیله یک هزار و 84 پرواز از سراسر کشور به جزیره کیش در نوروز 97 سفر کرده اند که 57 درصد پروازها از تهران به کیش، شهرهای اصفهان، مشهد و شیراز هر یک 10 درصد از آمار پروازها، بندرعباس و اهواز هر کدام 3 درصد و تبریز 2 درصد و سایر شهرها نیز 5 درصد از پروازهای ورودی به کیش را تشکیل می دهد.

همچنین 89 هزار و 263 گردشگر از مسیر دریایی و از سه بندر چارک، لنگه و آفتاب به وسیله 234 شناور مسافری و 582 لندینگ کرافت به جزیره کیش وارد شدند و با در نظر داشتن محدودیت خودرویی 17 هزار و 832 دستگاه خودرو با متوسط 4 سرنشین به کیش وارد شدند.

جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور، سالانه به ویژه در ایام نوروز میزبان گردشگران تور کیش بسیاری از نقاط مختلف کشور است. بیشتر گردشگران ترجیح می دهند تا تعطیلات نوروز 98 را در کنار آب های نیلگون خلیج فارس سپری نمایند.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net مراجعه نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: افزایش آمار ورود مسافران نوروزی به کیش,تور کیش,تور لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش,تور ارزان کیش,تور نوروزی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده که در میدان امیر کبیر و محیطی آرام واقع شده است. تور ارزان کیش این هتل در زمینی به مساحت 4.230 مترمربع با زیر بناء 2700 مترمربع در سال 80 افتتاح گردید. هتل پارس نیک کیشمتشکل از 355 باب اتاق دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد. 

یکی از مزیت های هتل پارس نیک نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی و همچنین به مراکز خرید نظیر: بازارهای مروارید، ونوس و زیتون می باشد و علاوه بر این با فرودگاه کیش با اتومبیل پانزده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همه روزه برای سه وعده غذایی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی تورهای لحظه آخری کیش می باشد. 

امکانات هتل پارس نیک:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش شامل: ترانسفر فرودگاهی رایگان، سرو صبحانه بوفه رایگان، سرویس رایگان بازار، تور ارزان کیش لابی، رستوران، کافی شاپ تمام وقت، خدمات تفریحی و گردشگری، چایخانه سنتی، روم سرویس تمام وقت، خدمات لاندری، مینی بار، سیستم خنک کننده، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس فرنگی، پارکینگ، حمل و نقل، اجاره دوچرخه و اسکوتر، اینترنت بی سیم و ... می باشد.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تلفن رزرو هتل پارس نیک کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل پارس نیک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش و در قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل دارای تور کیش پرواز ماهان دو ساختمان مجزا فاز یک و دو (قدیمی و نوساز) می باشد. هتل قائم کیش که با نام هتل ریان قائم کیش شناخته می شود دارای سه طبقه و هشتاد باب اتاق و دویست و چهل تخت می باشد.

هتل قائم کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و  در بلوار ساحل واقع شده است و دسترسی آسانی به دریای نیلگون خلیج فارس دارد. از دیگر مزایای این هتل فاصله کوتاه تا مراکز خرید کیش نظیر مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش می توان اشاره کرد و همچنین این هتل در مقابل بازار زیتون قرار گرفته است و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه ده دقیقه فاصله دارد. قیمت تور کیش هتل قائم کیش با وجود دو ساختمان مجزا دارای یک رستوران می باشد و مسافران تور کیشبا اقامت در این هتل می توانند از کلیه امکانات رفاهی و موقعیت خوب هتل بهره مند شوند.

امکانات هتل قائم کیش:

رستوران (با ظرفیت 200 نفر)، لابی، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی، قیمت تور کیش نمازخانه، ماهواره، اینترنت، سوئیت، استخر، سونا، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه خانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، تاکسی سرویس و ... می باشد.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تلفن رزرو هتل قائم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل قائم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش تور کیش از شیراز در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی بازارهای کیش نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد تور کیش هتل شایگان و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، تور کیش هتل داریوش سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم  

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل جام جم کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل جام جم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمستان سال 90 احداث گردید. این هتل دارای دو ساختمان تورهای رایگان کیش در کنار هم و متشکل از 67 اتاق با امکانات کامل اقامتی و تعدادی از اتاق ها مشرف به دریا و تعداد دیگر مشرف به جزیره می باشد. هتل آرامش کیش دارای رستورانی در طبقه اول با گنجایش 135 نفر و کافی شاپی در لابی به صورت تمام وقت می باشد.

هتل آرامش کیش در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی دارد و همچنین نزدیکی به بازار های اصلی شهر نظیر: هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش، بازار مریم، بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار و رستوران پدیده کیش، بازار ماهی فروشان و عرب ها است و علاوه بر این دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: ساحل مرجان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی، کشتی یونانی، پلاژ بانوان و آقایان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و ... می باشد. فاصله هتل با اتومبیل تا فرودگاه پانزده دقیقه تورهای رایگان کیشاست.

امکانات هتل آرامش کیش:

برخی ار امکانات هتل آرامش برای میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، تور کیش از مشهد برق اضطراری، لاندری، سیستم اعلام حریق، استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی، تورهای تفریحی، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، صندوق امانات، روزنامه، نمازخانه، آسانسور، ماهواره، تلویزیون و ... می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تلفن رزرو هتل آرامش کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان تورهای رایگان کیش بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان تور کیش از مشهد بیایند.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید و ... تور کیش از شیراز می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیهای کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل دیدنیهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره زیبایی کیش بوده و در خیابان سنایی در زمینی به مساحت 6400 مترمربع احداث گردید. تورهای لحظه آخری کیش هتل گراند کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد و در روبروی هتل بازار ونوس قرار دارد و تا بازار مریم و زیتون فاصله بسیار اندکی دارد. از هتل تا دریا و زیبایی های ساحل تنها شش دقیقه فاصله دارد و برای رسیدن به دریا کافی است وارد بلوار دریا شوید و از تفریحات دریایی لذت ببرید. علاوه بر چند رستوارن در اطراف هتل، در جنوب هتل گراند در نزدیکی هتل صدف معروف ترین رستوران کیش به نام کوه نور قرار دارد.

هتل گراند کیش از 60 اتاق تشکیل شده که اکثر اتاق ها دارای تراس و از مناظر زیبایی دریا برخوردار هستند و این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. شایان ذکر است که هتل خدمات رایگان نظیر ترانسفر رفت و صبحانه را در اختیار میهمانان خود تورهای رایگان کیش می گذارد.

امکانات هتل گراند کیش:

ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بازار، لابی، رستوران سنتی شب زدگان، رستوران داخلی یاقوت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، تورهای لحظه آخری کیش صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم خنک کننده، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، رنت کار، سالن کنفرانس،  و ... می باشد.

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تلفن رزرو هتل گراند کیش: 02142632 - 88530609

 

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل گراند کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار مترمربع بنا شده است.  هتلهای کیش این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش مشرف به دریای نیلگون خیلج فارس بعد از بازار مرجان واقع شده است. هتل سیمرغ کیش از فضای سر سبز و زیبا و با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل متشکل از 86 اتاق و 306 تخت می باشد.

هتل سیمرغ کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد، علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و هتلهای کیش نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان و آکواریم ندارد. از مزیت ها و امتیازات این هتل داشتن ساحل اختصاصی و تخفیفاتی در بازدید از جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم برای میهمانان تور کیشخود در نظر گرفته است.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، فضای سبز، صندوق امانات اختصاصی و ... تور ارزان کیش می باشد..

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تلفن رزرو هتل سیمرغ کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ كيش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل سیمرغ كيش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آفتاب شرق كيش

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها تور مشهد احداث گردید. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش بنا شده و دارای چهل و هفت اتاق و صد و پنجاه و نه تخت می باشد. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پر سرعت و اینترنت در فضای لابی برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش ده دقیقه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. خدمات رایگان هتل آفتاب شرق کیش سرو نهار، دوچرخه سواری و گشت سیاحتی می باشد.

آدرس: جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، تور قشم ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل و ... اخبار کیش می باشد.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تلفن رزرو هتل آفتاب شرق کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق كيش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل آفتاب شرق كيش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش تور مشهد احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در 4 طبقه بنا شده و در مجموع دارای 49 باب اتاق و سوئیت می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 تا 3 خوابه دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات و همین خصوصیت به جذابیت های هتل می افزاید.

هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. همچنین فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش 70 نفر و  دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه تور قشم می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش:

پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، سالن ورزشی، فروشگاه، پارک کودکان و ... اخبار کیش می باشد.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تلفن رزرو هتل سان رایز کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل سان رایز کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل سان رایز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در زمینی به مساحت 8500 مترمربع در میدان امیرکبیر تور کیش بنا شده و در سال 1377 به بهره برداری رسید. هتل آنا کیش به نسبت هتل های کیش از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است و این هتل خدماتی در حد هتل های 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آنا کیش در حیاط و محوطه ای بسیار زیبا و باطروات ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص آن به شمار می رود و همین مزیت منظره ای زیبا و چشم نوازی را در شب به این هتل می بخشد.

هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین و با مراکز خرید 5 دقیقه می باشد و همچنین این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته و با کمی پیاده روی میتوانید از بازارها بازدید نمایید. رستوران و کافی شاپ هتل با محیطی زیبا، آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ تور کیش اختصاصی، تاکسی سرویس، صندق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، گشت سیاحتی جزیره به صورت تمام وقت، ماهواره در اتاق ها و ... می باشد.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تلفن رزرو هتل آنا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,امکانات هتل آنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پوشش گياهی كيش

پوشش سبز جزیره زیبای کیش دو گونه از گیاهان علفی یکساله  چند ساله و گیاهان نیمه چوبی، و چوبی را در بر میگیرد .تور مشهد پاییز  گیاهان جزیره با شروع  فصل گرم و خشک تابستان همراه است .

رویش های علفی جزیره اغلب  در انتهای ماه اول پاییز و نیمه ماه دوم آن  به مرور شکل میگیرد و سبب میشود سطح خاکستری جزیره به سبزی بگراید .

این سبزی  با شروع  ماه های ابتدایی بهار  کم کم خشک میشود و رنگ سبز به زردی میگراید . اما در همین میان  لکه های سبزو سبزنقره ای علف های پایا در طی فصل  تابستان، تا آغاز پاییز دیقابل رویت است .

چند گونه  از علف های یک ساله ای که در کیش میروید  عبارتند از انواع گندمی ها، همیشه بهار، سیزاب، شبوها، چنگ مریم، یونجه ها، شنبلیله های وحشی، تور قشم فرفیون ها، شمعدانی ها، تاتوره، آفتاب پرست، ترشک، بارهنگ ها و ...

اما در مورد درختچه های کوتاه و بوته میشود به  گونه های گرگ تیغ، اوکرادنوس، افدرا، نیل، برخی از کنف ها، برخی از سلمه تره ها، شوره ها، گزها و .. اشاره کرد . درختان اصلی  بومی و طبیعی جزیره مانند  کهور و بومی، کنار، گزهای تقریباً بلند، انجیر بنگالی که از قدیم کاشته شده اند و تقریباً حالت بومی دارند، کرت و برخی از آکاسیاهای دیگر که همراه با کهور پاکستانی و اوکالیپتوس، نخل، نارگیل، گاروم زنگی، سه پستان و ... اخبار کیش میباشند.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: پوشش گياهی كيش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پیدایش جزیره کیش

 نزدیك به دویست  میلیون سال پیش ،  در راستای  تحرك  صفحه های بزرگ قاره ها و فشار آنها بریكدیگر  که  چین خوردگی ها و پدیده کوه زائی تور کیش را به دنبال داشت ، شبه جزیره ی عربستان همراه با صفحه ی قاره ی آفریقا به سمت  شمال پیشروی كرد ، و از همین رو  از افریقا منفك گردید  شد و به آسیا وصل شد . فشار حاصل  از اثر این جابه جایی که از جنوب غربی به ایران وارد شد، سبب  چین خوردگی بزرگ  این قسمت  از فلات ایران به شكل  ارتفاعات زاگرس گردید و رشته کوه های آن عمود بر راستای این فشار تشكیل شدند . بیشینه  ارتفاع رشته کوه های زاگرس به واسطه این جا به جایی بزرگ  قله دنا با ارتفاع 4409 متر در کهكیلویه و بو یر احمد میباشد .

  ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به آرامی  در جهت خلیج فارس كاسته میشود ، ادامه ی آن در ژرفای آب های خلیج فارس به صورت چین خوردگی هائی تور کیش در زیر آب پنهان میشود . جزیره کیش ، هندورابی ، لاوان  و جزایر دیگر تنگه ی هرمز در خلیج فارس، بخشی از تاقدیس های این چین خوردگی ها و از سازه های زاگرس به حساب میایند . 

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش تور دبی مطلع شوید.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: پیدایش جزیره کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

سیستم های جوی در کیش

سمت  وزش بادهای بر روی کیش شناخته شده میباشد . بادهای چیره کیش غالبا  بادهای غربی و جنوب غربی کشتی یونانی کیش هشتند . جهت بادها بیشتر  با زمان فصلهای گوناگون تغییر میکند . در روزهای گرم که روزها طولانی تر هستند سمت و سوی  بادهای جزیره جنوبی و در برخی موارد نیز جنوب غربی است ولی در  پائیزماه  و زمستان سمت و سوی  بادها شمال غربی و غربی میباشد . در میان  این ورزش ها در برخی موارد  بادهای شمالی و شرقی و بادهای دیگر هم جریان پیدا میکنند . از بادهای محلی کیش میشود  از باد شمال، باد نشتی، باد شرجی، باد شرقی و باد سهلی (  ساحلی ) ورزش های آبی کیش نام برد .

برای بررسی و مطالعه  سیستم های جوی، به خصوص جریان های افقی میبایستی  به موقعیت مکانی کیش در بین دو خشکی بزرگ فلات ایران و عربستان دقت کرد . در تابستان ها که آب و هوای ایران و عربستان گرم و داغ میگرد ، یک سیستم کم فشار حرارتی به نام سیستم کم فشار پاکستان یا خلیج فارس با دو مرکز، یکی روی پاکستان و دیگری روی خلیج فارس که در آن جریان پرفشار حریم حاره ای قزار دارد تولید قیمت تور کیش میشود . 

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش مطلع شوید.

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: سیستم های جوی در کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

طبيعت و جغرافيای گياهی جزيره زيباي كيش

طبيعت كيش

جزيره زيباي کيش مثل ساير  جزاير خليج فارس   در نوار باريکی از رويشگاه  ويژه  گرمسيری نيمکره شمالی، با عرض کم جغرافيائی، پارک ساحلی مرجان کیش ما بين  فلات ايران و صحرای عربستان قرار گرفته است . به غير از ويژگی های ويژه  جغرافيائی و اقليمی منطقه ای ، اين جزيره نير مثل همسايگان خود  چون  فارور، هندورابی، شتوار، لاوان و قشم از  اقليم نيمه استوائی اين نوار برخوردار است . جزيره کيش در ناحيه اي خيلي  خشک واقع شده  و شرايط اقليمی آن به طور كلي  خشک و نیمه استوائی ميباشد . متوسظ بارش در كيش در طول 20 سال  برابر با  آمار 190 ميلی متر بوده و متوسط دمای ساليانه آن چيزي نزديك به بيست و هفت درصد ميباشد .

  سرايط رطوبت نسبی هوا  و ضريب ميزان شرايط اقليمی حاکم برجزيره  کيش باعث شده  آب و هوای جزيره اصطلاحا  بحری باشد  . به غير سواحل کیش از ماه هاي سرد سال  در ماه هاي ديگر سال رطوبت هواي جزيره بيش از شصد درصد است. در ماه های آبان تا ارديبهشت هوای کيش بسيار دلپذير  و تغييرات دما بين هجده تا بيست و پنج درجه ميباشد .در طول سال بيش از سه هزار ساعت هواي كيش آفتابيست  . و هواي جزيره در بيشتر روزهاي سال شرجي است . بيشترين بارندگي در ماه هاي آذر و اسفند اتفاق ميافتد . و علت اصلي پركندگی اين بارشها نيز به ورود توده های هوا روی آب های خلیج فارس برميگردد . 

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان اسکله تفریحی کیش به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: طبيعت و جغرافيای گياهی جزيره زيباي كيش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

توپوگرافی کیش    

توپوگرافی کیش

 

 
 

 

 

 

 

جزیره  زیبای کیش با وسعت بالغ بر نود و یک کیلومتر مربع، خط  ساحلی چهل و سه کیلومتر و شکل هندسی تور کیش بیضی، در فاصله هجده  کیلومتری بندر گرزه یا بندر آفتاب در خلیج واقع شده است . کیش در یک چهارم  ابتدایی  راستای سواحل 1359کیلومتری جنوب ایران در دهانه ی خلیج فارس و تقریباً در نزدیک بخش پایانی این آبراه در حوزه  تنگه هرمز قرار گرفته . عرض شمال آن 32  26 درجه و طول شرقی آن 58  53 میباشد  و در جهت ساحل غربی – به ساحل شرقی (فاصله ی مجتمع مرجان – میدان هور) ، 45/15 کیلومتر درازا دارد . بیشترین عرض جزیره در راستای ساحل جنوبی به ساحل تور کیش شمالی (فاصله ی بندرگاه گمرک– فانوس دریائی) 5/7 کیلومتر میباشد . سطح جزیره بدون  توپوگرافی خاص نظیر  پدیده کوه و حتی تپه مرتفع میباشد . فرودگاه بین المللی کیش که با توجه به اقبال مسافرين از سفر به جزيره و تور کیش یکی از پرتردد ترین فرودگاه های کشورمان ایران است  در مرکز و در بخش مرتفع آن که حدود 40 – 35 متر ارتفاع دارد بنا شده  است. بیشترین شیب جزیره از شمال فرودگاه به طرف ساحل (هتل شایان) تور دبی است.

 

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

 

 

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: توپوگرافی کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود و از این رو امکانات تفریحی، رفاهی، توریستی، تور کیش پرواز ماهان هتل ها و مراکز توریستی بسیاری در این جزیره ساخته و توسعه یافته است.

جزیره کیش با وجود اینکه مساحت کمی دارد ولی از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است. به این جزیره لقب مروارید خلیج فارس داده اند چراکه زیبایی ها و اماکن دیدنی آن سبب شده تا این نام را به آن اختصاص دهند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که برای سفر به جزیره کیش برنامه ریز کرده اید خوب است قبل از سفر، این مطلب را بخوانید تا با بهترین دیدنیهای کیش آشنا شوید.

تفریحات آبی

اگر علاقه مند به تفریحات آبی هستید، گزینه های متنوعی، از چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، در انتظار شما خواهد بود. در صورتی که علاقه ای به هیجان ندارید، می توانید از قایق سواری با قایق های کف شیشه ای استفاده کنید و از تماشای دنیای رنگی زیر آب لذت ببرید.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

مسیر دوچرخه سواری

یکی از طولانی ترین و خوش منظره ترین مسیرهای دوچرخه سواری در کشورمان، مسیر دوچرخه سواری کیش است. هیچ ماشینی حق تردد در این مسیر 75 کیلومتری را ندارد و با خیال راحت می توانید هرجایی دلتان خواست ترمز کنید و از مسیر دیدنی آب های نیلگون خلیج فارس عبور کند و عکس های هنری بگیرید. از ایستگاه های تعبیه شده می توانید دوچرخه، سه چرخه، دوچرخه دونفره و اسکوتر تور کیش از رشت کرایه کنید.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

کشتی یونانی

این کشتی در سال 1345 در سواحل جنوب غربی کیش برای همیشه به گل نشست. با وجود اینکه تلاش های بسیاری برای نجات این کشتی صورت گرفت، اما نتیجه ای حاصل نشد. هنوز هم بعد از گذشت این همه سال علت غرق شدن کشتی مشخص نشده است. کشتی یونانی کیش به عنوان یکی از زیباترین جاذبه ی گردشگری کیش تبدیل شده است. عکاسی در کنار این کشتی به ویژه به هنگام غروب بسیار دیدنی و تماشایی است و گردشگران بسیاری برای دیدن آن به جزیره زیبای کیش سفر می کنند.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

ساحل مرجانی

سواحل هر جزیره ای بی شک از مهمترین جذابیت های آن محسوب می شوند. ساحل مرجانی و دیدنی کیش در بخش شرقی جزیره قرار گرفته است و به عنوان یکی از زیباترین و محبوب ترین جاذبه های جزیره به شمار می رود.

برای رفاه و تفریح گردشگران در نوار ساحلی، امکاناتی نظیر آلاچیق ها و درختان نخل، کلوب های ورزش های آبی در نظر گرفته شده است. تماشای غروب آفتاب از این ساحل بی نظیر رستورانهای کیش خواهد بود.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

شهر زیر زمینی کاریز

ایرانیان قدیم قنات هایی برای مقابله با بحران آب حفر می کردند. کاریز کیش امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری کیش تبدیل شده است. طبق گفته ی کارشناسان این قنات حدود 2500 سال قدمت دارد. در تونل های زیرزمین می توانید قدم بزنید و چگونگی سیستم قنات را از نزدیک مشاهده کنید. این تونل بیش از 8 کیلومتر طول دارد و وقتی در آن قدم میزنید، انگار در شهری زیرزمینی هستید. غرفه های صنایع دستی و یک چایخانه سنتی نیز در این مجموعه لحاظ شده است.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

شهر باستانی حریره

قدمت این شهر به قرن هشتم تعلق دارد و در گلستان سعدی نیز به آن اشاره شده است. شهر باستانی حریره یکی از بهترین جاذبه ی گردشگری کیش به شمار می رود که در قسمت شمالی جزیره واقع شده است. نشانه هایی از معماری های دوران قدیم در گوشه و کنار آن به چشم می خورد. از ویرانه های بجا مانده، می توان دریافت که اینجا قبلا منطقه‌ای پررونق بوده است. براساس کاوش ها و حفاری های انجام شده توسط باستان شناسان،شهر حریره حدود هزار سال پیش شکل گرفت و 600 سال به ویرانه ای تبدیل شده است.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

آب انبار دوقلو

اگر برای اولین بار از آب انبارهای کیش دیدن می کنید، معماری متداول شهر یزد برایتان تداعی خواهد شد. این آب انبار دارای دو گنبد و پنج بادگیر در اطراف آن است که محو معماری متفات و بی نظیر آن خواهید شد. این آب انبار وظیفه‌ ورود و خروج هوا و خنک کردن آب درون آب انبار را به عهده داشت. برای ایجاد تهویه طبیعی و نگه داشتن آب نزدیک به دمای انجماد از بادگیرها در آب انبارها استفاده می شده است.

لاک پشت های دریایی

بهترین زمان برای تماشای لاکپشت های پوزه عقابی بین ماه های اسفند تا مرداد است که برای تخمگذاری به مناطق حفاظت شده سواحل جنوبی و غربی جزیره مرجانی کیش می آیند. اگر در این بازه از سال به جزیره کیش سفر می کنید این فرصت را خواهید داشت از دور لاک‌پشت هایی را ببینید که به سمت ساحل شنا می کنند و برای تخمگذاری چاله می کنند.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

درخت سبز

مجموعه درخت سبز کیش یکی از بهترین دیدنیهای کیش به شمار می رود که در قسمت شمالی جزیره در منطقه ای که به دره پرتغالی ها معروف است، قرار دارد. مجموعه درخت سبز در اطراف یکی از کهنسال ترین درختان جزیره موسوم به درخت لور یا انجیر معابد واقع شده است که در حدود 600 سال قدمت دارد. برخی بر این باورند که مجموعه درخت سبز، درخت فرخنده‌ای است و برای گرفتن حاجت به اینجا می آیند و به شاخه های ضخیم و درهم پیچیده اش دخیل می‌بندند.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

پارک دلفین

پارک دلفین دارای 170 هکتار مساحت است که شامل استخر دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها می باشد. بی شک پارک دلفین یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود که بسیاری از گردشگران برای دیدن این موجودات دوست داشتنی به این مجموعه می آیند. باغ های زیبا و دیدنی مانند باغ پرندگان، باغ پروانه و باغ ارکیده و کاکتوس از دیگر جاذبه های دیدنی این مجموعه به حساب می آید. باغ پرندگان یکی دیگر از بخش های دیدنی این مجموعه است که بیش از 47 گونه پرندگان و سایر جانوران در آن نگه داری می شود.

 

معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش

 

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی از توابع جزیره کیش است و به عنوان یکی از بهترین دیدنیهای جزیره است که می توان معرفی کرد. این جزیره دارای 23 کیلومتر مربع وسعت است و از نظر تاریخی و طبیعی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. جزیره هندورابی در فاصله ی 28 کیلومتری از کیش قرار گرفته است.

پارک ساحلی میر مهنا

یکی دیگر از دیدنیهای کیش که به گردشگران پیشنهاد می شود از آن دیدن کنید، پارک ساحلی میر مهنا است که در ساحل شمال و شمال غربی جزیره قرار گرفته است و گردشگران بسیاری همه روزه از آن بازدید می کنند.

اسکله تفریحی کیش

اسکله‌ تفریحی کیش دارای 437 متر طول و 18 متر عرض است که با ساختاری چوبی ساخته شده است. اسکله تفریحی کیش بیشتر برای تفریح و سرگرمی اختصاص داده شده است. در اطراف اسکله‌ تفریحی کیش باشگاه بولینگ، سینما 4 بعدی، کلوپ تفریحات دریایی، کافه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی قرار دارد. برخی از جاذبه های اسکله‌ تفریحی کیش که به گردشگران می توان اشاره کرد شامل لذت بردن از تماشای دریا، غروب آفتاب، لاکپشت های دریایی و دلفین ها، پرندگان دریایی، و به خصوص ماهیگیری و... است.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی 13 مورد از جاذبه های گردشگری کیش,دیدنیهای کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

جام جهانی قطر فرصتی برای مناطق آزاد قشم و کیش

 

جام جهانی قطر فرصتی برای مناطق آزاد قشم و کیش

 

سفیر ایران در قطر در گفت و گویی که داشتند از مناطق آزاد قشم و کیش و شهرهای شیراز و اصفهان به عنوان مناطق مهم ایران از نظر نقش آفرینی قیمت تور کیش جهت جذب گردشگران در زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر یاد کردند.

محمد علی سبحانی بیان داشت: جام جهانی 2022 قطر می تواند نه تنها کشور میزبان، بلکه کشورهای همسایه را نیز تحت تاثیر فعالیت های کلان اقتصادی قرار دهد.

وی در ادامه افزود: قشم و کیش با توجه به ظرفیت های مناسبی که دارند، به عنوان مثال یکسان بودن شرایط آب و هوایی و یا فاصله نزدیک کیش به قطر می تواند زمینه ساز ایجاد زیرساخت های ورزشی برای تمرین تیم های شرکت‌کننده در این تورنومنت‌ جهانی باشد.

بنا به گفته سفیر کشورمان در قطر، علاقمندان به فوتبال و همچنین تیم های حاضر در جام جهانی 2022 بیش از یک‌ ماه در این‌ منطقه حضور خواهند داشت و با در نظر داشتن ظرفیت های کم‌نظیر صنعت گردشگری در قشم قادر خواهد بود با فراهم کردن زیرساخت های مناسب اقامتی و فعال سازی مسیر تردد دریایی با قطر نقش مهمی از نظر اقتصادی برای این رویداد مهم ورزشی بین المللی به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه تاکید داشت می بایست کمیته ای به ریاست وزیر ورزش و‌ جوانان برای حضور اعضای فدراسیون فوتبال، مدیران‌ عامل مناطق آزاد قشم و کیش، مقامات دو استان فارس و اصفهان، بخش کنسولی و ویزایی وزارت خارجه ایجاد شود تا با بهره مندی از برنامه ریزی دقیق بیشترین سهم را از این فرصت استثنایی به دست آوریم.

وی در خصوص هدف از شرکت در جلسه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در قشم با حضور سفرای کشورهای آفریقای جنوبی، قزاقستان و افغانستان و‌ رایزنان اقتصادی روسیه و اتریش اعلام کردند و بیان داشتند: قشم به عنوان یک‌ میراث ملی و جهانی می باشد که وزارت خارجه با تشکیل معاونت اقتصادی زمینه ای را برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشورمان نظیر قشم و با دعوت از سفرای خارجی طرح ریزی کرده است.

سبحانی گفت: مناطق آزاد به ویژه قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس از نظر موقعیت استراژیک آن در حوزه های مختلف صنعتی برای جذب قیمت تور کیش سرمایه گذار گزینه مناسبی خواهد بود و هدف وزارت خارجه نسبت به کمک در بخش اقتصاد کشور از مسیر سفارتخانه های خارجی است.

حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم و معاونان این‌ مجموعه در جلسه ای که حضور داشتند به معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در قشم با حضور سفیر کشورمان در قطر و سفرا و رایزنان چند کشور آفریقائی، آسیایی و اروپایی در مرکز بین المللی رشد پرداختند. همچنین مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم به تشریح تمامی فرصت های سرمایه گذاری این جزیره پرداختند.

جزیره زیبای کیش دارای مساحت 91 کيلومتر مربعی است که بيضی مانند بوده و در فاصله 18 کيلومتری از بندر گرزه واقع شده است. فرودگاه بين المللی کيش در مرکز و در بخش مرتفع جزیره یعنی حدود 40 – 35 متر ارتفاعی قرار گرفته است. بيشترين شيب جزيره از شمال فرودگاه به طرف ساحل (هتل شايان) می باشد. در حال حاضر این جزیره انتخاب علاقه مندان به اماکن دیدنی خاص، تفریحات آبی، پاساژگردی است. جزیره کیش همه ساله با فرا رسیدن سال نو جشنواره، جنگ های شادی و در کل برنامه های ویژه ای در نظر می گیرد که مورد توجه گردشگران خواهد بود. بازدید از مراکز دیدنی کیش را از دست ندهید. تور کیش پرواز ماهان برخی از دیدینیهای کیش که می توان اشاره نمود شامل ساحل مرجانی جزیره، کشتی یونانی کیش، نمايشگاه دائمی استاد كيومرث صياد، آب انبار سنتی، اسكله بزرگ تفريحی كيش، پارك دلفين، باغ پرندگان، مجموعه درخت سبز، شهر زير زمينی كاريز، لاك پشت های دريايی، آكواريوم کیش، گذر هنرمندان، شهر باستانی حريره، سافاری كيش و... می باشد. در ضمن بازارهای کیش را نباید فراموش کرد، بازار پرديس مركز تجاري كيش، بازار زيتون، بازارمرجان، بازار مرواريد، بازار مريم، بازارپارس خليج، بازار پانيذ، بازار صفين، بازارونوس از بهترین بازارهای کیش به شمار می رود که دارای اجناسی با کیفیت و یا حتی برند از معروف ترین مارک های دنیا هستند.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جام جهانی قطر فرصتی برای مناطق آزاد قشم و کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

سفری ارزان به جزیره کیش

 

سفری ارزان به جزیره کیش

جزیره زیبای کیش یکی از محبوب ترین مراکز گردشگری کشورمان به شمار می رود. مسافران زیادی سالانه به جزیره کیش کشتی یونانی کیش سفر می کنند و جزیره کیش میزبان گردشگران بسیاری از داخل و خارج است. این جزیره هم به لحاظ برخوردار بودن از جاذبه های دیدنی و گردشگری و هم امکانات رفاهی و تفریحی همواره مورد استقبال گردشگران واقع شده است. تور کیش را می‎توان به عنوان یکی از تورهای لاکچری در ایران معرفی کرد. هتل‎‎ها و رستوران‎های لوکس و تفریحات آبی گران قیمت در این جزیره باعث می شود سفر به این جزیره به یک تور گران تلقی شود. تور کیش به جز موارد ذکر شده به‎دلایلی مانند آب ‎و هوا و زمان سفر نیز بستگی دارد.

جزیره کیش آب ‎وهوای گرمی دارد و با گرم شدن هوا، گردشگران کمتری به جزیره سفر می کنند. در اواخر بهار و تابستان تقاضاها برای تور کیش کمتر می شود و طبیعتا قیمت تور کیش نیز کاهش پیدا می کند. اگر قصد دارید با ارزان ترین قیمت به جزیره کیش سفر کنید و با گرمی هوا مشکلی ندارید، این فرصت را خواهید داشت تا تورهای ارزان کیش را رزرو کنید.

استفاده از تورهای لحظه آخری کیش از دیگر راهکارهایی است که می‎توانید سفر ارزان‎ به جزیره کیش را تجربه کنید. قیمت تور لحظه آخری کیش ارزان‎تر از تورهای معمولی است ولی یکی از معایبی که دارد، مشخص نبودن زمان برای این تورها است که نمی‎توان یک برنامه‎ریزی دقیقی داشت. ولی اگر هر لحظه آماده سفر به این جزیره هستید تورهای لحظه آخری کیش را از دست ندهید. در صورت وجود یک آفر نیز می توانید ارزان به این جزیره سفر کنید.

راه‎های دیگری نیز برای سفر ارزان به کیش و کاهش هزینه ها وجود دارد که از جمله می توان به انتخاب یک هتل یا اقامتگاه ارزان‎، کم‎تر خرید کردن، ورزش های آبی کیش انتخاب رستوران‎های معمولی و یا تهیه غذا در خانه یا محل اقامت خود و… اشاره نمود.

نگران رزرو تور کیش خود نباشید، می توانید در هر کجای کشور که زندگی که می کنید، به صورت آنلاین و غیر حضوری اقدام به رزرو تور خود کنید و تورهای مختلف را متناسب با بودجه و سلیقه یتان انتخاب کنید. حتی می توانید با تماس به یک آژانس مسافرتی معتبر، اطلاعات مورد نیازتان را از کارشناس مربوطه بپرسید.

برای مقاصد مختلف تورهای لحظه آخری وجود دارد؛ جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست ولی نکته‎ای که می بایست در تهیه یک تور لحظه آخری قیمت تور کیش به آن توجه کنید، تصمیم گیری سریع است و همچنین برای استفاده از تورهای ارزان باید آفرهای مربوط به مقصد مورد نظرتان را هر روز چک کنید. شاید فکر کنید تورهای لحظه آخری تنوع زیادی ندارد در حالی که اینطوری نیست. تعداد زیادی تور لحظه آخری به صورت روزانه با تنوع بالا و قیمتی مناسب ‎ به مقصد جزیره کیش و سایر مقاصد برنامه‎ریزی می‎شوند که شما شانس این را خواهید داشت تا از بین آنها یکی را انتخاب کرده و از تور کیش خود که با قیمتی مناسب تهیه کردید، لذت ببرید.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: سفری ارزان به جزیره کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,تور ارزان کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

نمایشگاه ساز‌های بازیافتی در جزیره کیش

 

نمایشگاه ساز‌های بازیافتی در جزیره کیش

مرکز همایش‌های بین المللی کیش میزبان دست ساخته‌هایی از مواد بازیافتی به دست دو بانوی هنرمند پارک ساحلی مرجان کیش بود و سازه هایی به معرض نمایش گذاشته شد.

سپیده مهدوی مدرس موسیق و از سازندگان این سازها در گفت و گویی که داشت، بیان کرد: به مدت 5 ماه بیش از 80 نوع ساز از انواع مواد بازیافتی به کمک خواهرم ساختیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در ساخت این سازها از بطری آب، در نوشابه، شیشه های شیر و آبمیوه و قوطی کنسرو استفاده شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آموزش حفاظت محیط زیست به کودکان بود. این سازها همانند سازهای اصلی است و نوای آنان نیز با کمی تفاوت در کنسرت ها می تواند کاربرد داشته باشد.

بسیاری از مسافران و گردشگران سفر به جزیره کیش را ترجیح می دهند. چراکه این فرصت را خواهند داشت تا لحظاتی را به دور از آلودگی و شلوغی در کرانه خلیج زیبای فارس سپری کنند.

برخی از هموطنان موفق به رزرو تور کیش و یا سفر شخصی به این جزیره در نوروز 98 نشده‌اند، و شاید فکر کنند فرصت خوبی را از دست داده‌اند؛ اما جای نگرانی نیست. تنها کافیست برای سفرتان برنامه ریزی کنید، تور کیش خود را رزرو کرده و برای یک سفر هیجان انگیز آماده شوید.

جزیره کیش به عنوان یک مقصد گردشگری و تفرجگاه ساحلی همواره با استقبال گردشگران بسیاری مواجه بوده است. دیدنیها و تفریحات کیش همه و همه در انتظار گردشگران سواحل کیش است.

شاید به نظر برسد، بهترین فصل برای سفر به کیش، ایام نوروز باشد که تمام اعضای خانواده چند روزی تعطیل‌ هستند و از سردی آب و هوا نیز کمتر می شود. مسئولان صنعت گردشگری کیش با درک این موضوع با در نظر داشتن پتانسیل آن در ایام نوروز، برنامه‌های متنوع و شادی را برای افزایش رفاه و لذت گردشگران اجرا کردند. و همچنین با رسیدگی به اماکن دیدنی کیش، سعی در بهبود کیفیت اقامت مهمانان در این جزیره نیز داشتند. با توجه به موارد ذکر شده شاید فکر کنید بهترین زمان برای سفر به کیش ایام تعطیلات نوروز بوده، اما گفتنی است زمان‌های مناسب‌تری نیز برای سفر به کیش وجود دارد. تا علاوه بر لذت بردن از سفر، با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه تر، سفری ارزان را تجربه کنید.

 

آب و هوای کیش یکی از مهم ترین فاکتورها برای سفر به این جزیره است و می بایست با در نظر داشتن آب و هوا و فصل به این جزیره سفر کرد، چرا که ممکن است با ذوق و شوق فراوان تور کیش را رزرو کرده و بار سفر را ببندید؛ اما در طول بازدیدتان از جزیره غرق در عرق یا باران‌های شدید شوید.

در ماه خرداد، بهمن و یا اسفند ماه،مسافران کمتری به جزیره کیش سفر می کنند و از این رو کاهش قابل توجهی در هزینه ها مشاهده می شود.  اسکله تفریحی کیش ممکن است حتی از تخفیف‌های متعددی در مراکز خرید کیش بهره مند شوید. ولی شدت گرما و میزان بارندگی در این ایام ممکن است از کیفیت سفرتان بکاهد.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: نمایشگاه ساز‌های بازیافتی در جزیره کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

جزیره پاک یک عنوان واقعی برای کیش است

 

جزیره پاک یک عنوان واقعی برای کیش است

مسئول اداره حفاظت از محیط زیست کیش وضعیت زیست محیطی جزیره را مطلوب اعلام کرد و بیان داشت: تا به امروز جزیره کیش چندین بار عنوان شهر تور کیش سبز کشور را کسب کرده است و استفاده از این نام برای جزیره ای پاک، واقعی و بر اساس ویژگیهای منحصر بفرد است.

مریم محمدی گفت: کیش در بین مناطق ساحلی کشور، تنها شهری است که هیچ گونه ورودی فاضلاب به دریا ندارد و میزان فاضلاب خام ورودی آن به دریا صفر است.

در ادامه وی در خصوص روز نامگذاری شده به نام زمین پاک اضافه کرد: تمامی فاضلاب جزیره تصفیه شده و از پساب به دست آمده، جهت آبیاری فضای سبز مورد استفاده می گیرد.

محمدی یکی دیگر از مزیت های مهم جزیره، مانع شدن از راه اندازی صنایع آلاینده در کیش دانست که سبب می شود شاخص های زیست محیطی ارتقای پیدا می کند.

وی افزود: طبق قوانین کشوری، حریم ساحل از آخرین نقطه مد دریا 60 متر تعریف شده و اما این در حالی است که این حریم برای جزیره کیش 120 متر بر اساس ضوابط محلی، تعریف شده و در این شعاع، اجازه هیچ ساخت و سازی وجود ندارد.

محمدی بیان داشت: در حال حاضر بین 60 تا 70 درصد زباله تولیدی در کیش دفن می شود و با در نظر داشتن ارزش و محدودیت زمین در جزیره، تفکیک زباله خشک و تر از مبداء، می بایست بیش از پیش جدی گرفته شود تا دفن زباله کاهش یابد.

میزان تولید زباله در جزیره روزانه بین 90 تا 120 تن محاسبه شده که با توجه به سبک زندگی، بیش از دوبرابر سرانه کشور است.

محمدی اضافه کرد: هم اکنون زباله های خشک در سایت بازیافت تفکیک می شود و زباله های تر در کارخانه کمپوست، تبدیل به کود گیاهی تور کیش می شود..

بنا به گفته ی وی میزان زباله خشک قابل بازیافت در جزیره کیش حدود 65 درصد از مجموع زباله ها است که سهم مناسبی است.

جزیره زیبای کیش دارای مساحت 91 کيلومتر مربعی است که بيضی مانند بوده و در فاصله 18 کيلومتری از بندر گرزه واقع شده است. فرودگاه بين المللی کيش در مرکز و در بخش مرتفع جزیره یعنی حدود 40 – 35 متر ارتفاعی قرار گرفته است. بيشترين شيب جزيره از شمال فرودگاه به طرف ساحل (هتل شايان) می باشد. در حال حاضر این جزیره انتخاب علاقه مندان به اماکن دیدنی خاص، تفریحات آبی، پاساژگردی است. جزیره کیش همه ساله با فرا رسیدن سال نو جشنواره، جنگ های شادی و در کل برنامه های ویژه ای در نظر می گیرد که مورد توجه گردشگران خواهد بود. بازدید از مراکز دیدنی کیش را از دست ندهید. برخی از دیدینیهای کیش که می توان اشاره نمود شامل ساحل مرجانی جزیره، کشتی یونانی کیش، نمايشگاه دائمی استاد كيومرث صياد، آب انبار سنتی، اسكله بزرگ تفريحی كيش، پارك دلفين، باغ پرندگان، مجموعه درخت سبز کیش، شهر زير زمينی كاريز، لاك پشت های دريايی، آكواريوم کیش، گذر هنرمندان، شهر باستانی حريره، سافاری كيش و... می باشد. در ضمن بازارهای کیش را نباید فراموش کرد، بازار پرديس مركز تجاري كيش، بازار زيتون کیش، بازارمرجان، بازار مرواريد، تور دبی بازار مريم، بازارپارس خليج، بازار پانيذ، بازار صفين، بازارونوس از بهترین بازارهای کیش به شمار می رود که دارای اجناسی با کیفیت و یا حتی برند از معروف ترین مارک های دنیا هستند.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جزیره پاک یک عنوان واقعی برای کیش است,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: نرخ تور ترکیبی,هتل 3 ستاره

هادی محممدی

تاریخ طرح پرسش: 96/10/04

 

پرسش: سلام، در بازه زمانی شانزدهم دی ماه تور ترکیبی می خواستم از مشهد به کیش و قشم هتل جام جم کیش که در ابتدا قشم به مدت سه شب اقامت و کیش هم به مدت سه شب اقامت در یک هتل سه ستاره خوب ممنون میشم در خصوص نرخ تور ترکیبی مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور ترکیبی مشهد - کیش - قشم - مشهد و اقامت در یک هتل سه ستاره دو تخته برای هر نفر معادل 1050 هزار تومان با ارائه خدمات رایگان صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. هتل بزرگ ارم کیش ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات دیگر، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت دیدنیهای و تفریحات کیش نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل سه ستاره جام جم

نماي بيروني هتل جام جم

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: نرخ تور ترکیبی,هتل 3 ستاره,تور کیش,نرخ ویژه تور کیش,رزرو تور کیش,هتل های ارزان کیش,بهترین قیمت تور کیش,قیمت تور کیش از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: پرواز مشهد به کیش,خدمات هتل ها

هوشنگ

تاریخ طرح پرسش: 1396/10/26

 

پرسش: سلام، پرواز مشهد به کیش در بازه زمانی بهمن ماه در چه روزهایی انجام می شود؟ و آیا در تمامی هتل ها خدمات تور صبحانه و نهار ارائه می شود؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی مسیر مشهد به کیش هر روز پرواز مستقیم دارد و فقط چند مورد از هتل های کیش هتل سورینت مریم کیش خدمات با نهار ارائه می دهند. تورهای کیش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام می شود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار می گیرد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می شود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند. هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این بازه زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتل های داخلی الزامی است. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست می شود. مسافرانی که مایلند در جریان نرخ های ویژه تور کیش قرار گیرند می توانند از تور لحظه آخری کیش بازدید هتل مارینا پارک کیش نمایند.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش از مشهد متناسب با شرایط و خدمات، اطلاع از لیست هتل های با نهار، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری هتل پانیذ کیش دریافت نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: پرواز مشهد به کیش,خدمات هتل ها,تور کیش,نرخ ویژه تور کیش,رزرو تور کیش,هتل های ارزان کیش,بهترین قیمت تور کیش,قیمت تور کیش از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: بهترین فصل پیک گردشگری جزیره کیش

Fatama Yousefy

تاریخ طرح پرسش: 96/11/20

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما و با تشکر از اطلاعات جامع و مفید سایت تور کیش، تور کیش هتل شایگان من به همراه خانواده ام برای فصل تابستان از سوئد به تهران می آییم و خانواده ام اولین بار به ایران می آیند و دوستدار سفری خوش و به یاد ماندنی برایشان هستم و در خصوص رزرو تور کیش برای فصل تابستان و اینکه در این فصل شرایط آب و هوایی آیا مناسب سفر هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی فصل پیک گردشگری جزیره کیش از نظر آب و هوایی پاییز و زمستان است که قیمت تور کیش به این علت و برگزاری همایش ها، کنگره های پزشکی بالاتر از سایر فصول هست.

در فصل تابستان به علت تعطیلات تابستانی و جشنواره تابستانی کیش متقاضی سفر به کیش بیشتر است. باز فصل پیک گردشگری محسوب می شود. اما قیمت تور ها مناسب تر است و می توانید با قیمت های بهتر هتل های با کیفیت تر را در کناری گرمای شرجی کیش تشریف ببرید.

تورهای کیش آژانس چهارفصل همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابر این میتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد .

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش نیاز به مراجعه حضوری به آژانس تور کیش هتل داریوش نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، میتوانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

 هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش  به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد میتوانید پس از تخلیه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید. ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتل های داخلی الزامی است.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، اطلاع از لیست خدمات هتل ها، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات هتل داریوش کیش کامل را از کارشناسان  مجرب گردشگری دریافت نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین فصل پیک گردشگری جزیره کیش,تور کیش,قیمت ویژه تور کیش,رزرو تور کیش,بهترین زمان سفر به کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: نرخ تور کیش از مشهد,هتل دو ستاره

محمد مهدی سالمی

تاریخ طرح پرسش: 1396/12/17

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش از مشهد و اقامت در هتل دو ستاره و یک اتاق چهار تخته با ارائه خدمات تورهای رایگان کیش نهار و شام چقدر میشود ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش از مشهد در یک اتاق چهار تخته با ارائه خدمات صبحانه، نهار و شام برای هر نفر معادل 555000 تومان نیز می باشد. تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت دوازده و چهارده تور کیش از مشهد می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش از مشهد به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت تور کیش از شیراز نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: نرخ تور کیش از مشهد,هتل دو ستاره,تور کیش,نرخ ویژه تور کیش,رزرو تور کیش,هتل های ارزان کیش,بهترین قیمت تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: شرایط تورهای اقساطی

محمد مهدی سالمی

تاریخ طرح پرسش: 1396/12/17

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص شرایط تور های اقساطی برای نوروز 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، تورهای کیش آژانس چهارفصل همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، تورهای لحظه آخری کیش بنابر این می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، میتوانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش  به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتل های داخلی الزامی است. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تورهای لحظه آخری کیش تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل علاوه بر آگاهی از تورهای ویژه آژانس می توانید در قرعه کشی جوایز ویژه اعضا شامل تور های رایگان، بلیط های رایگان داخلی و خارجی، اقامت رایگان و ... نیز شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید به عضویت در باشگاه گردشگری مراجعه نمایید. تورهای رایگان کیش همچنین برای عضویت و اطلاع از تورهای ویژه از طریق پیامک می توانید گزینه نام نویسی تورهای لحظه آخری را انتخاب نمایید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مسافر گرامی در خصوص اطلاع از شرایط تورهای اقساطی با بخش مالی آژانس چهارفصل تماس حاصل فرمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: شرایط تورهای اقساطی,تور کیش,نرخ ویژه تور کیش,رزرو تور کیش,بهترین قیمت تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: نرخ تور کیش و بلیط کیش,هتل 3 ستاره 3 نفر

نیما

تاریخ طرح پرسش: 1397/01/09

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر از سایت عالی و مفید شما، نرخ تور کیش به همراه هزینه بلیط رفت هتلهای کیش و برگشت کیش و اقامت هتل سه ستاره به مدت دو شب و سه روز برای دو نفر بزرگسال و یک کودک سه ساله در بازه زمانی 17 فروردین چقدر می شود؟ ممنون می شوم مرا در این مورد راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش و اقامت در اتاق دو تخته با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای هر نفر معادل 475 هزار تومان و هزینه پرواز رفت و برگشت کودک 340 هزار تومان نیز می باشد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و تور ارزان کیش مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور ارزان کیش دریافت نمایید.

 

 عکس ها و تصاویری از هتل های سه ستاره کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: نرخ تور کیش و بلیط کیش,هتل 3 ستاره 3 نفر,تور کیش,نرخ ویژه تور کیش,رزرو تور کیش,هتل های سه ستاره کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: قیمت تور کیش,هتل سه ستاره

توکا

تاریخ طرح پرسش: 1397/02/04

 

پرسش: سلام ، در خصوص قیمت تور کیش و اقامت در یک هتل دو یا سه ستاره به مدت سه روز در بازه زمانی تور کیش یازدهم اردیبهشت ماه ممنون می شوم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش برای این بازه زمانی در یک اتاق دو تخته به مدت دو شب اقامت در هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 770000 تومان نیز می باشد. تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام می شود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار می گیرد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می شود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت دوازده تور دبی و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش ارزان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش تور مشهد متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از یک هتل سه ستاره کیش

هتل پارسیان کیش 

هتل پارسیان کیش 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: قیمت تور کیش,هتل سه ستاره,تور کیش,قیمت ارزان تور کیش,رزرو تور کیش,آفر تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: هزینه های تورها و خدمات آن

سعید

تاریخ طرح پرسش: 1397/03/17

 

پرسش: با عرض سلام مرسی از سایت خوبتون. بنده در رابطه با هزینه هایی که جهت تور پرداخت می شود سواحل کیش سوال داشتم از خدمتتون. می خواستم بدونم هزینه ای که برای تور پرداخت می شود به عنوان مثال برای هر نفر یک میلیون و دویست هزار تومان صرفا بابت بلیط، صبحانه، نهار، هتل و اقامت و سرویس های مربوطه است یا خیر؟ به عنوان مثال وقتی برای تور 2 شب و سه روز مبلغ 300 هزار تومان برای هر نفر پرداخت نمودم، آیا هزینه ای دیگری به آن اضافه می شود؟

پاسخ: نرخی که در نظر گرفته می شود بابت هزینه هایی چون اقامت در هتل و پروازهای رفت و برگشت و سایر خدماتی است که به هنگام رزرو تور به شما اعلام می شود.

در صورت تمایل و درخواست مسافر سایر هزینه ها که جزء خدمات ویژه می باشند به نرخ تور اضافه میگردد. که بنا به درخواست پارک ساحلی مرجان کیش شما انجام می شود.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، میتوانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش  به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتل های داخلی الزامی است. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل علاوه بر آگاهی از تورهای ویژه آژانس می توانید در قرعه کشی جوایز ویژه اعضا شامل تور های رایگان، بلیط های رایگان داخلی و خارجی، اقامت رایگان و ... نیز شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید به عضویت در باشگاه گردشگری مراجعه نمایید. همچنین برای عضویت تور کیش و اطلاع از تورهای ویژه از طریق پیامک می توانید گزینه نام نویسی تورهای لحظه آخری را انتخاب نمایید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مسافر گرامی در خصوص اطلاع از شرایط تورهای اقساطی با بخش مالی آژانس چهارفصل تماس حاصل فرمایید.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هزینه های تورها و خدمات آن,تور کیش,قیمت ارزان تور کیش,رزرو تور کیش,آفر تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: اطلاع از تورهای لحظه آخری و نرخ آن ها

عبدی

تاریخ طرح پرسش: 1397/03/30

 

پرسش: بنده قصد سفر به کیش را دارم ممنون میشم از یک تیر ماه تورهای لحظه آخری تور کیش همراه را با قیمت در اختیارم قرار بدید. اسکله تفریحی کیش در ضمن مد نظرم هتلی 4 ستاره برای اقامت سه شب و چهار روز با قیمتی مناسب هستش.

پاسخ: با سلام. مسافر گرامی شما قادر خواهید بود جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و نرخ های وِیژه تورها با شماره تلفن 42632 تماس حاصل بفرمایید و یا اینکه عضو کانال گردشگری مجموعه شوید. همچنین برای توری که تمایل دارید می توانم به شما مناسب ترین نرخی که در حال حاضر وجود دارد هتل 3* در اتاقی 2تخته برای هر نفر به مدت 3 شب 420.000 تومان و برای هتل 4* مبلغ 485.000 تومان هستش که می توانم به شما مسافر گرامی پیشنهاد بدم.
مناسب ترین نرخ تور کیش در حال حاضر برای هتل 3* برای هر نفر در اتاق 2تخته به مدت 3 شب 420.000 تومان و برای هتل 4+ نیز 485.000 تومان می باشد .

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش نیاز به مراجعه حضوری به آژانس ورزش های آبی کیش نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، میتوانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش  به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتل های داخلی الزامی است. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر کشتی یونانی کیش می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل علاوه بر آگاهی از تورهای ویژه آژانس می توانید در قرعه کشی جوایز ویژه اعضا شامل تور های رایگان، بلیط های رایگان داخلی و خارجی، اقامت رایگان و ... نیز شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید به عضویت در باشگاه گردشگری مراجعه نمایید. همچنین برای عضویت و اطلاع از تورهای ویژه از طریق پیامک می توانید گزینه نام نویسی تورهای لحظه آخری را انتخاب نمایید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مسافر گرامی در خصوص اطلاع از شرایط تورهای اقساطی با بخش مالی آژانس چهارفصل تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس: 02142632 - 88530609

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: اطلاع از تورهای لحظه آخری و نرخ آن ها,تور کیش,قیمت تور کیش,رزرو تور کیش,آفر تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: نرخ تور کرمان,4 شب اقامت

الهام

تاریخ طرح پرسش: 1397/06/01

 

پرسش: با عرض سلام. برای نیمه دوم شهریور ماه تور به مقصد کرمان برای 4 شب اقامت چه تورهایی و با چه قیمت هایی دارید؟ تور کیش پرواز ماهان ممنون میشم به سوالم پاسخ بدهید.

پاسخ: سلام. خواهش میکنم. حداقل نرخ تور کرمان برای نیمه دوم شهریور ماه به مدت 4 شب 1.055.000 تومان است. که این مبلغ برای اقامت در هتلی 3 ستاره و برای هر نفر در اتاق 2 تخته می باشد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می شود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت دوازده و چهارده قیمت تور کیش می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش ارزان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش قیمت تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: نرخ تور کرمان,4 شب اقامت,تور,رزرو تور کیش,قیمت ارزان تور کیش,آفر تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: هتل ترنج برای سه روز و دو شب

شهریار شریفی

تاریخ طرح پرسش: 1397/09/07

 

پرسش: ممنون میشم نرخ سه روز اقامت در هتل ترنج به ابعاد 40 و 60 متر مربعی را برای آخر آذر ماه بفرمایید؟

پاسخ: هتل ترنج عنوان اولین هتل دریایی جزیره کیش را دارد و از بهترین هتلهای کیش به شمار می رود که می توان مطرح نمود. این هتل توانسته است با خدمات و امکانات ویژه خود نظر مسافران و میهمانان را جلب کند. حداقل نرخ تور کیش جهت اقامت در هتل ترنج کیش برای اتاق های کلاسیک برای هر نفر در اتاق 2 تخته با خدماتی نظیر پرواز رفت و برگشت تور کیش از رشت و خدمات صبحانه، نهار و ترنسفر فرودگاهی حدود 1.740.000 تومان و برای سوییت رویال رو به ترنج برای هر نفر به مبلغ 1980.000 تومان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 42632 تماس حاصل فرمایید.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش نیاز به دیدنیهای و تفریحات کیش مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، میتوانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش  به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتل های داخلی الزامی است. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل علاوه بر آگاهی از تورهای ویژه آژانس می توانید در قرعه کشی جوایز ویژه اعضا شامل رستورانهای کیش تور های رایگان، بلیط های رایگان داخلی و خارجی، اقامت رایگان و ... نیز شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید به عضویت در باشگاه گردشگری مراجعه نمایید. همچنین برای عضویت و اطلاع از تورهای ویژه از طریق پیامک می توانید گزینه نام نویسی تورهای لحظه آخری را انتخاب نمایید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مسافر گرامی در خصوص اطلاع از شرایط تورهای اقساطی با بخش مالی آژانس چهارفصل تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس: 02142632 - 88530609

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل ترنج برای سه روز و دو شب,تور کیش,تور ارزان کیش,تور کیش دو شب و 3 روز,هتل ترنج کیش,امکانات هتل ترنج کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: هتل صدف کیش

مینوچهر م

تاریخ طرح پرسش: 1397/09/17

 

پرسش: با عرض سلام. مرسی سایت خوبتون. لطف می کنید درباره هتل صدف کیش اطلاعاتی در اختیار قرار بدید؟ این هتل در کدام منطقه کیش واقع شده؟ هتل خوبیه؟

پاسخ: با سلام خدمت شما مسافر گرامی

هتل بين المللى صدف کیش یکی از تاپ ترین و بهترین هتلهای کیش به شمار می رود که در گروه هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل لوکس در مرکز شهر جزیره کیش و روبروی دانشگاه کیش واقع شده که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل بين المللى صدف کیش فاصله‌ی کوتاهی با مراکز خرید و تفریح کیش دارد که از جمله می توان به کارتینگ کیش و اسپرت کلاب هتل پانیذ کیش اشاره کرد. این ویژگی سبب گشته که مورد توجه گردشگران تور کیش واقع شود. ترانسفر فرودگاهی، خدمات گردشگری، عکاسی در فضای سبز هتل برخی از خدمات این هتل به حساب می آید.

جهت کسب اطلاع بیشتر از تور کیش و جشنواره تابستانی جزیره کیش می توانید با شماره 42632 تماس حاصل فرمایید.

 از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می شود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش ارزان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران هتل جام جم کیش درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری هتل بزرگ ارم کیش دریافت نمایید.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

"تور مشهد"

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,امکانات هتل صدف کیش,معرفی هتل صدف کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: تور کیش در هتل پالاس

خاتون مرشدی

تاریخ طرح پرسش: 1397/09/17

 

پرسش: سلام. قیمت تور کیش دی 97 برای اقامت دو شب و سه روز هتل پالاس، اتاق 2 تخته چقدر می شود؟

پاسخ: با سلام مسافر گرامی هتل پالاس کیش در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش در محدوده میدان سیری هتل داریوش کیش و میدان داریوش واقع شده است. این هتل با به کارگیری ضوابط استاندارد طراحی و در حال احداث است. هتل پنج ستاره پالاس کیش دارای خدماتی ویژه ای نظیر استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما با گنجایش 264 نفری و سالن مجلل جهت برگزاری نمایشگاه‌ ها است. این هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع قرار دارد. با توجه به اینکه هتل پالاس هنوز افتتاح نشده نرخی را خدمتتون نمی توانم عرض کنم. از این رو برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاع بیشتر از تور کیش و جشنواره تابستانی کیش می توانید با شماره 42632 تماس حاصل هتل سورینت مریم کیش فرمایید.

 از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می شود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش ارزان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای هتل مارینا پارک کیش ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: تور کیش در هتل پالاس,تور کیش,هتل های کیش,تور ارزان کیش,قیمت ارزان تور کیش,رزرو تور کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: دیدنیهای کیش، اسکی کابلی

آرزو قانع

تاریخ طرح پرسش: 1397/09/17

 

پرسش: سلام. ممنون میشم در ارتباط با دیدنیهای کیش نظیر اسکی کابلی اطلاعاتی در اختیارم قرار بدید.

پاسخ: با سلام

پارک کیبل اسکی (یا اسکی کابلی) از جمله ورزش های آبی کیش به شمار می رود که گردشگران این فرصت تور کیش از شیراز را خواهند داشت تا از بزرگ‌ترین کیبل اسکی جهان و نخستین مرکز اسکی روی آب در خاورمیانه لذت ببرند. پارک کیبل اسکی از جاذبه‌های هیجان‌انگیز و پرطرفدار جزیره کیش است که در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی کیش و پلاژ آقایان قرار دارد.

اسکی کابلی کیش دارای 860 متر طول، 160 متر عرض و 28 تا 62 کیلومتر در ساعت سرعت است. اسکی کابلی کیش در یک زمان می تواند به 12 نفر خدمات ارائه دهد. سایت اسکی کابلی کیش از امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، آلاچیق و... برخوردار می باشد. این مکان بسیار مناسب برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی است چراکه به استانداردهای بین المللی و فناوری روز جهان مجهز می باشد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می شود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش ارزان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران تور کیش هتل شایگان درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور کیش هتل داریوش دریافت نمایید.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش، اسکی کابلی,آفر تور کیش,دیدنیهای کیش,تور ارزان کیش,قیمت ارزان تور کیش,رزرو تور کیش,اماکن تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: بازدید از کشتی به گل نشسته کیش

الهه شفاعت

تاریخ طرح پرسش: 1397/09/17

 

پرسش: با سلام ممنون میشم در خصوص کشتی یونانی کیش اطلاعات بیشتری قید کنید؟ آیا بازدید از این دیدنیها و تفریحات کیش تورهای رایگان کیش را پیشنهاد می کنید؟ 

پاسخ: سلام خدمت شما مسافر گرامی

کشتی یونانی کیش یکی از پرطرفدارترین دیدنی جزیره کیش به شمار می رود که بیشتر گردشگران علاقه مند به بازدید از این کشتی در سفر خود هستند. این کشتی به گل نشسته در غرب جزیره واقع شده است.

کشتی یونانی کیش در فاصله ی کوتاهی از روستای باغو و در سال 1345 به گل نشسته است. با وجود اینکه از این حادثه سال هاست می گذرد ولی هنوز این کشتی باقی مانده است و به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کیش به حساب می آید که می توان معرفی کرد.

پارک ساحلی كشتی يونانی کیش متشکل از 60 هزار متر مربع مساحت است که از امكاناتی نظیر آمفی تئاتر، كافه تريا، رستوران ايرانی تورهای رایگان کیش و لبنانی، غرفه های فروش تنقلات، ايستگاه های كرايه اسكيت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشی برخوردار می باشد.

یکی از بخش های جالب این کشتی که توصیه می شود گردشگران از دست ندهید، تماشای غروب آفتاب در کنار این کشتی است. همچنین منظره ی زیبایی که به هنگام غروب آفتاب در پشت این کشتی ایجاد می شود بسیار دیدنی است و سوژه بسیاری از عکاسان است.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می شود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های کیش به ترتیب ساعت دوازده و چهارده می باشد. البته اگر تور کیش از مشهد ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش ارزان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بازدید از کشتی به گل نشسته کیش,آفر تور کیش,دیدنیهای کیش,تور ارزان کیش,قیمت ارزان تور کیش,رزرو تور کیش,اماکن تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()